Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

ce ne mai plac chichiţele! (când vine vorba de LICENŢĂ)

       Într-un final am predat şi eu licenţa (45 lei cu arc fără copertă specială - 0%plagiat, 5 % referinţe şi 95 % original) - preţul e în funcţie de paginile color (1 - 1,5 lei/pag).
Trebuie să vă spun şi vouă despre chichiţele găsite la mine de îndrumătorul meu de licenţă.
Numărul paginilor nu trebuie să fie cum scrie în ghid neapărat între 40- 50 pag  - de exemplu eu am avut 69 din care primele pagini, cuprinsul si bibliografia ocupă 10 pag.

       Referitor la referirile EXPLICITE în text: pentru ei EXPLICIT înseamnă TABELUL 3 nu TABELUL URMĂTOR sau TABELUL DE MAI JOS - mie mi se pare pare acelaşi lucru. LA fel şi cu figurile : EXPLICIT înseamnă: "ÎN FIGURA 3 SUNT PREZENTATE..." şi incorect "ÎN FIGURA URMĂTOARE" etc.

       În figura 1, figura 2, figura 3 şi figura 4  vă arăt greşelile din lucrarea mea:

Figura 1 Prima greşeală
Figura 2 A doua greşeală
Figura 3 A treia greşeală
Figura 4 A patra greşeală

Referitor la SUSŢINEREA LUCRĂRII DE LICENŢĂ.
Va avea loc pe data de 07 iulie 2011 la ora 8 în sala D0 12 AŞA CUM SE POATE VEDEA ÎN FIGURA 5:

Figura 5 Programarea examenului de diplomă

Prezentarea este de dorit să fie cât mai scurtă şi explicită (circa 5 minute). 
Aceasta trebuie să cuprindă Prima Pagină cu titlul lucrării , Cuprinsul  - O mică introducere, STUDIUL DE CAZ, şi concluziile.
Se va insista pe STUDIUL DE CAZ
Nu trebuie să le spunem profilor date generale pe care le ştiu deja - pentru că o să-i plictisim.
Prezentarea trebuie să fie făcută la persoana I, pentru a demonstra implicarea noastră în redactarea acesteia.
Este de dorit să faceţi şi o pregătire înainte de prezentarea finală - Noi cei de la Domnul Emilian Moşneguţu ne întâlnim luni pe 4 iulie pentru pregătire.
Slide-urile ar fi de dorit să conţină cât mai puţin scris şi mai mult scheme, poze, etc.
Nu uitaţi că scrisul trebuie să fie lizibil. 

Cam astea ar fi problemele - pentru alte nelămuriri vă stau la dispoziţie.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?