Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Odată-n viaţă ... Banchetul IPMIştilor 2011

    Banchetul IPMIştilor a fost după cum mă aşteptam un moment din viaţă memorabil ...
    Putea fi şi mai bine dacă totul mergea conform planurilor. De exemplu era plănuit să ruleze filmul ce conţine pe scurt istoria IPMIştilor (2007-2011):





...pe lângă prezentarea lui ConstantinAndreiRusu.

Apoi aveam de gînd să-i fac pe toţi colegii DIPLOMAŢI, dar şi pe anumiţi profesori dragi nouă, ca Măcărescu, Nedeff, Panainte, Bibire, prin oferirea unor "HÂRŢOAGE" şi "diplome de excelenţă". Problemele au fost de ordin tehnic şi de proasta organizare a timpului. Diplomele le făcusem, însă în format PDF şi nu mi le-au putut printa... Ele arătau în felul următor:

 DIPLOMA DE EXCELENŢĂ se acordă dragei noastre BIBIRE LUMINIŢA pentru estetica dezbaterilor fiabile cu semnăturile IPMIştilor.
 Nu am uitat de "cea mai cool IPMIstă", nici de "cea mai naturală":

 Fiecare IPMIst avea să primească o HÂRŢOAGĂ cu semnăturile tuturor colegilor, ca o invitaţie la reuniunea din 30 mai 2021.
 Diploma de EXCELENŢĂ se  accordă Domnişoarei MIRELA PANAINTE pentru că ea a constituit fundaţia cunoştinşelor noastre în mediu şi n-a uitat că studenţia implică mai mult decât note. Certifică toţi IPMIştii.
 Diploma de EXCELENŢĂ se acordă Domnului Nedeff Valentin pentru profesionalism şi procedeele din mediul tradiţionalist, dar şi pentru glumele bune cu Vasîli.
 Constantin a vrut neapărat să modifice fundalul pentru diploma domnişoarei Panainte, înlocuindu-l cu "Echipa Paris"
 Domnul Măcărescu avea să primească post-morterm diploma de EXCELENŢĂ pentru că ne-a fost tată.
     Diplomele au fost făcute iniţial doar de mine, însă au apărut modificări după un "brainstorming" cu RUSU Constantin (modificări în bine zic eu;)).
     Muzica diversă i-a pus pe fiecare dintre noi în mişcare - chiar şi pe mine care nu-s adeptul dansului - nu că nu mi-ar plăcea, dar nu ştiu;)) să dansez.
     Spre dimineaţă mi-am schimbat costumaţia care dădea bine în poze şi am rezistat până dimineaţă la ora 7 împreună cu un grup restrâns: Radu, Cătălin, Vlad, Marian, Gaju şi Costel care au încins atmosfera întreaga noapte. Partea finală a fost cea mai bună, cum se întâmplă de obicei, de aceea am şi filmat-o. Filmul este însă privat aşa că nu îl vor obţine de la mine decât cei mai rezistenţi anterior amintiţi.
     Poze a încărcat deocamdată Constantin pe Facebook - o să încarc şi eu şi voi restul sper.
     Nu mi-a plăcut comportamentul lui Constantin ( parcă nu mai era IPMIst ) când auzea manele. Un sfat: învaţă să te bucuri de bucuria celorlalţi, coboară la nivelul celorlaţi când este necesar.
Imi pare rău că a trecut prea repede... parcă a fost de o oră in care primirea profesorilor a ţinut 3 sferturi.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?