Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

RELWA IP 2011 - când mă gândesc...



Mica "ieşire" la Paris mi-a rămas întipărită în minte ca un vis împlinit. Încă din clasa a treia ( de când am început să învăţ limba franceză - de pee cartea pe a cărei copertă era desenat simbolul Parisului - Turnul Eiffel ), am început să visez la Paris. Visul acesta se stingea încet încet, până la liceu, când profesoara de franceză mi-a împrospătat acest vis cu povestirile ei despre călătoriile în Franţa.


În sfârşit când visul s-a împlinit, a fost mai frumos decât fanteziile mele, de aceea recomand tuturor studenţilor şi elevilor care au posibilitatea plecării în străinătate cu orice fel de bursă, SĂ PROFITE DE OCAZIE. Andreea Marcu, Alina Petrovici, Mihaela Dascălu, Andrei Rusu, Mihai Belciu, Cristy sunt unii dintre cei care ştiu despre ce vorbesc acum.








Acum că am ajuns în Roma încerc din răsputeri să simt măcar în jumate din mireasma Parisului.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?