Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

LA MULŢI ANI, BIANCAAA!!!

Sa fii sănătoasă, fericită, sa te bucuri de tot ce e frumos în viaţă!!! :*:*:*
Un tort corean aicia ;)) adica trei

5 păreri:

Mogâldeaţă spunea...

e mica dar are un suflet enorm de mare, i-am spus si azi noapte la 12, ii spun si acu LA MULTI ANI ADULTO!!!! o zi minunata, alaturi de cei dragi tie si nu te intrista pentru ca nu e soare, ploaia aduce noroc! si oricum tu ai un soare mult mai fain ce te incalzeste si te lumineaza mereu >:D<

byanka spunea...

Multumesc ca sunteti alaturi de mine in aceasta minunata zi. Imi tremura mainile de emotii si de fericire. Multumita voua(tuturor celor care sunt alaturi de mine) am o zi minunata. V-am pupat.

constantinandreirusu spunea...

La Multi Ani Bianca , tot binele din lume ti-l doresc ( mitica...da-mi dalta aia s-o scriu si-n piatra : CHIAR DACA MIE IMI RAMANE MAI PUTIN) . Sper ca macar astazi sa bei o sticla de sampanie , si ai grija la dorinta de dupa lumanari ...de fapt ce-ti propun ....ti-o dau pe-a mea din noiembrie daca astazi ti-o pui pe urmatoarea : sa nu creasca TVA-ul de la 19 la 24 % ! Glumesc . La Multi Ani inca o data .

Deanchester spunea...

La Multi Ani Bianca!!!!! Sa ai parte de multa sanatate, fericire si tot ce iti doresti. Acum vad cati raci suntem in grupa :D...LMA inca o data >:D<

byanka spunea...

Asa cum am spus si mai devreme multumita voua am avut o zi minunata v-am pupat dulce sa aveti o zi minunata in continuare.Va multumesc inca o data.

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?