Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Ultimul examen

Din JURNAL;))

  • in seara asta nu mai citesc...
    acum 20 ore · ·

  • e 10 jum ... nu m-am apucat de citit;))
    acum 21 ore · ·

  • a trecut de 9 şi nu m-am apucat de citit ...
    acum 22 ore · · 
    Aseară îmi programasem să mă apuc de citit pentru ultimul examen la EDI, primul examen dat într-o duminică - Cu toate că nu m-am apucat de citit de seara cursul l-am parcurs în întregime deşi în viteză, şi chiat mi-a făcut plăcere lectura de dimineaţă de la 6. 
    Mi-a plăcut să văd prima profesoară care să spună un cuvânt aşa ca de revedere la un examen. Foarte frumos din partea doamnei Bibire -MULŢUMIM - şi nouă ne-a făcut plăcere să vă avem ca profesoară, mai ales pentru faptul că aţi arătat că nu sunteţi doar profesoară, ci în primul rând om şi aţi lucrat cu oameni nu doar cu studenţi. 
    Când profesorul e deschis atunci şi cursul este mai captivant - nu mai este doar o simplă expunere ci un dialog. 
    Ştiu că e foarte greu să te deschizi în faţa multor persoane, dar altfel nu reuşeşti să atragi prea mulţi de partea ta, e greu să te desprinzi de slide-uri dar când reuşeşti să faci asta ai şi tu o satisfacţie.  Asta am simţit şi eu în Franţa când am prezentat un lucru făcut de mine (casa bioclimatică) - chiar dacă n-oi fi avut cel mai coerent discurs datorită emoţiilor şi limbii diferite.
    Mai sunt şi alţi profi care nici măcar nu vin cu prezentări în PPT - dar degeaba dacă ne predă cursul exact ca pe o poezie - noi o ascultăm, aprobăm (da foarte frumos, aşa este), dezaprobăm (ce naşpa, numai formule întortocheate), dar nu reţinem nimic. La domnul Măcărescu, domnul Nedeff , doamna Bibire cursurile au fost aproape ca poveştile lui Creangă - era suficient să vii la cursuri, pentru a lua o notă bunicică la examen, fără a mai fi nevoit să citeşti cursul. Când simţi că profesorul ştie despre ce vorbeşte atunci parcă prinzi mai repede firul poveştii. Şi la Domnul Lazăr se vedea că ştie despre ce vorbeşte, însă poezia lui era mult prea sofisticată pentru înţelegerea multora dintre noi - asta s-a văzut şi la note.
    Şi doamna Savin mi-a plăcut cum explica încât m-a făcut să înţeleg nişte probleme pe care le credeam imposibil de rezolvat -păcat că nu am făcut mai multe obiecte cu dânsa....

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?