Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Cursul Festiv - Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău - defilare prin oraş - poze(ne), video

    Dacă tot e în paragină blogul, o să mai pun nişte "gunoaie" aici - ca să fie treaba bună.
Cursul festiv 2011 al Universităţii "Vasile Alecsandri" din Bacău - şi defilarea studenţilor îmbrăcaţi după "noua" modă cu robe şi cu toci a fost cel mai important moment al zilei de ieri (pentru băcăuani). Încă de când m-am înscris la universitate, printre paraginile pe care le-am găsit aici, mă vedeam purtând această tocă simbolică, al cărui simbol nu-l ştiu, nici Google nu ştie să-mi explice clar. Oricum mie îmi place această "modă" de o zi. E ceva de care o să-mi amintesc cu drag întreaga viaţă. Am fost în defilare şi în timpul liceului, dar acum mi s-a părut cu mult peste aceea. Atunci nu se striga pe stradă ca acum, parcă erau mai puţini. Mulţimea (peste 2000 de studenţi) dă bine întotdeauna, mai ales mulţimea organizată. Mi-a părut rău că n-am înţeles nici măcar o iotă din cuvintele rectorului şi ale celorlalte oficialităţi, un pic mai bine parcă s-a înţeles domnul Schnacovszky (mai puţin numele său).
   Cursul a fost, pe scurt, cam aşa: gălăgie, muzică, dans, defilare, discursuri, presă, poze, poliţie, politică, BUCURIE! Da, sunt bucuros că am terminat cu bine şi facultatea asta - sper ca viitorul să sune bine.
   Am cules câteva clipuri şi poze de pe net care se văd mai bine ... mai multe poze şi filme găsiţi, după cum ştiţi de acum, pe Pagina de Facebook şi pe Grupul de pe Facebook:



Felicitări IPMIşti, felicitări INGINERI!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?