Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Sesiunea de comunicări ştiinţifice Universitatea "Vasile Alecsandri" din Bacău 2011

       Cu voie sau fără voie, am participat din nou, fără să regret, la Sesiunea de comunicări ştiinţifice din universitate.
       Am strâns până acum un braţ de diplome din clasa I până acum, dar nu ştiu dacă îmi vor folosi la ceva în afară de faptul că se mândresc părinţii cu ele, şi vor rămâne nepoţilor;)))))))))))))
       Însă cel puţin am câştigat experienţă, mai ales la activităţile extracurriculare la care am participat de bună voie şi nesilit de nimeni. Astfel de activităţi mi-au întârit încrederea în propriile puteri...
       Mulţumesc organizatorilor acestei sesiuni. Merci a tous!


0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?