Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

RELWA presentations

Ultimazi de RELWA a fost ziua prezentării a ceea ce am lucrat, din dorinţa de a nu ne strica ziua, coordonatoarele noastre nu au notat prezentările, deci toate au fost considerate la fel de bune, cu toate că nu toţi s-au implicat la fel de mult.

Dădurăm şi un test cu o zi mai înainte, test pe care l-am făcut varză - nemţii şi olandezii având cele mai bune rezultate.

La proiect am avut norocul să-mi pice excact ce voiam (toată lumea voia tema mea) şi anume Casa Bioclimatică pe care am prezentat-o pe scurt şi la Sesiunea de Comunicări Ştiinţifice din Bacău.

Mi-e dor de accentele diferite ale colegilor străini, mai jos aveţi o mostră:




0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?