Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Petrecere de închidere - Connect-R - Kremlin

O seară destul de frumoasă, la Closing Party-ul din Kremlin - Connect-R a făcut atmosferă în special cu melodiile mai vechi dar şi cu piesa nouă Ring the Alarm:



Chiar aveam nevoie de puţină mişcare- aşa că mi-a prins bine ieşirea. acum sunt numai bun pentru licenţă;)) Printre IPMIştii ce au fost aseară se numără Mihai, Andreea, Ana, Radu, Vlad, Adi şi eu;))




























Deşi am spus că nu mai merg, uite că am mai fost, dar nu mi-a plăcut fumul şi muzica de proastă calitate - am rămas doar cu mişcarea. Era mai frumos dacă veneau mai mulţi colegi ... (se aude Constantin?)

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?