Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Website-ul ergonomic / Ergonomia unui website

      Putem spune că un site este ergonom atunci cănd va fi în stare bunica să-l utilizeze.
      Referindu-ne la ergonomie putem spune că aceasta are ca obiectiv adaptarea website-ului la pretenţiile vizitatorilor săi, astfel încât să fie uşor şi confortabil de utilizat şi să creeze dorinţa de revenire.
     Ergonomia este o disciplină, deci regulile depind de context şi variazăîn funcţie de site-ul studiat, de obiectivele sale strategice şi de vizitatori
     Există câteva principii pe care trebuie să le respectăm atunci când construim un website
Acestea toate se găsesc în lucrareape care am prezentat-o la ergonomie. Ideile nu sunt ale mele - eu doar am adunat informaţia - greutatea a fost că nu am găsit nici o lucrare în limba română referitoare la tema asta - care m-a interesat şi mă interesează în continuare.
     Eu am publicat pe diferite website-uri toate lucrările făcute de mine - în mare parte pe regie şi pe scribd. pe regielive trebuie să ai puncte pentru a le downloada - pe scribd le-am lăsat publice- deci pot fi descărcate fără nici un cost.
     De ce le-am publicat? - pentru generaţiile viitoare. Ce bine mi-ar fi prins să găsesc informaţii in legătură cu tema asta sau cu toate celelalte proiecte.
     Eu aş propune să strângem toţi IPMIştii toate referatele şi să le publicăm într-o secţiune pe BLOG - să rămână ca bază de date pentru noi şi pentru IPMIstii care vin după noi - Dacă sunteţi de acord mă ocup eu cu adunarea lor şi publicarea.
    
Ergonomia unui Website

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?