Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

cursuri - mesaj de noapte bună


      Când o să am timp o să fac o postare din care să puteţi descărca toate proiectele făcute de mine. O parte dintre proiectele mele le puteţi găsi pe SCRIBD. Cine are amabilitatea de a împărtăşi celorlalţi din munca lor pe gratis să-mi trimită pe adresa simion.dumitru@yahoo.com, documentele pe care le are,  vrea sa le distribuie gratis. Nu apelez doar la grupa mea ci la oricine intră pe blog şi deţine documente în domeniul ecologiei şi protecţiei mediului. Vă mulţumesc!
       Am observat o chestie tare interesantă: copiii din clasa primară sunt mai interesaţi de blogăreală decât voi, decât studenţii. I-am văzut cum simt nevoia de implicare şi colaborare. Sunt mult mai deschişi acestui tip de comunicare care a devenit o modă acum. Vorbesc despre BLOGUL la care am contribuit şi eu: STELUŢELE, blogul clasei în care activează şi băiatul doamnei Bibire. Ştiaţi că fiecare are pagina lui cu două -trei vorbe despre el? - şi fiecare dintre ei va deveni autor? - la noi nu s-a putut realiza asta, oare de ce? cred că am fost destul de insistent, dar asta e...
     Fiecare cu generaţia în care s-a născut nu?! Voi cu HI5 ei cu Blogger şi Wordpress, alţii cu nimic. Oricum eu nu mă aşteptam nici măcar la atât ... deci e bine.
    Acum ca s-o plagiez pe principessa Deea, care preferă să scrie mesaje pe telefon în defavoarea postărilor, o să vă spun noapte bună n felul ei:

"E o noapte ca de vis...
Pe cer stele s-au aprins,
Mici sclipiri de bucurie,
E o mare nebunie!

Poţi să spui că-s licurici
De-al cerului tavan lipiţi
Licăreli de diamante
Ce răsar duios în noapte

Nici un nor nu e s-ascundă
Haina nopţii ce-i cusută
Cu fir de aţă sclipitor
Când mă uit mă ia un dor

Uite c-a venit şi-un nor
Şi-a-nflorit acest decor
Aducând un plus de dor
Noapte bună, somn uşor!"

     Ca să vă arăt un preview al acelei postări care va să vină priviţi mai jos:

Descarcă gratis cursul Bazele Dezvoltării Durabile (BDD)
Descarcă cursul Management de Proiect (MP) 
Ia di ici Seminarul nr 1 la MP
Ia di ici Seminarul nr 2 la MP
Ia di ici Seminarul nr 3 la MP
Ia di ici Seminarul nr 4 la MP
Descarcă-le pe toate.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?