Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

prezentare Ferrari Spyder Corsa - Simion Dumitru

Ziceam că o să pun şi speech-ul pe fundal, dar nu am avut timpul şi dispoziţia necesare. Cred că au fost de ajuns cele aprox. 2 zile de muncă pentru prezentarea asta.

Play!





Acest Ferrari 166 Corsa Spyder, cu numarul de serie 004C, este al 2-lea Spyder Corsa construit si se spune ca este al 4-lea Ferrari construit vreodata. In total au fost fabricate 8 Corsa Spyder, dar cea din imagini este una dintre cele doua care are caroseria neschimbata.

Echipa Ferrari a proiectat şi fabricat un model sport, elegant, care-ţi tăia respiraţia ajutându-se de designul folosit de Alfa Romeo în trecut.

Designul modelului Ferrari 166 Spyder Corsa este al unui automobil creat special pentru formula 1 fiind puternic, fiabil şi competitiv. Designul exterior se aseamănă unei combinaţii dintre un trabuc şi un rechin.

Dimensiuni:
Greutate: aprox 800kg
Lungime / Latime / Inaltime: 3835 mm (151 in) / 1549 mm (61 in) / 1010 mm (39.8 in)
Ampatament (Distanţă dintre axele osiilor extreme)/ 2420 mm (95.3 in)

Spyder Corsa are la bază un şasiu simplu, eficient, de încredere şi uşor de adaptat la cerinţe diferite. Acesta se bazează pe două tuburi ovale de oţel prinse în X la mijloc pentru a da rezistenţă la torsiune, precum şi tangoanele pentru sprijinul corpului.

Pe acest şasiu e amplasat un motor V12 de 2.0 litri cu 2 valve pe cilindru , amplasat longitudinal in partea din fata. Produce 100 de CP la 6.000 de rotatii pe minut, fiind în acele vremuri unul dintre cele mai rapide dand nastere curentului Ferrari V12 care a urmat. Tracţiunea este pe spate, şi are frâne cu tambur pe toate cele 4 roţi.

Designului motorului s-a dovedi util şi fiabil, de aceea a fost folosit până la mijlocul anilor 1960. Enzo a vrut o cutie de viteze manuala în cinci trepte şi a adăugat un compresor pentru a se conforma cu reglementările Grand Prix.

Roţile sunt acoperite de nişte aripi cu formă aerodinamică, care nu erau prezente la primul model.

Suspensia fata este susţinută de un arc transversal şi de amortizoare hidraulice. În partea din spate s-a optat pentru o osie simplă.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?