Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Cronica IPMIştilor 1

    Ieri am asistat la o dezbatere mult prea interesantă pentru a fi uitată, aşa că am trecut-o prin filtrul artistic şi am realizat un colaj cu cele mai "bune" cuvinte ale zilei despre sustenabilitate sau dezvoltarea durabilă din punct de vedere social.
    Eroul este desigur ConstantinAndreiRusu: "mă poţi compara pe mine cu ...?" - desigur că nu dom'le.
    Profesorii noştri fac ore din ce în ce mai bune - deci e de bine. Doamna Liliana Topliceanu

m-a impresionat într-un mod plăcut - frumos din partea dânsei să ne lase şi pe noi să ne dăm cu părerea.

      Cele două doamne (Bibire şi Topliceanu), dau dovadă de experienţă, şi pe zi ce trece ne captează atenţia (care de obicei la cursuri nu prea şade;)) - ), prin diverse metode şi mijloace.

     Să nu uităm de teatrul lui Constantin - ce ne-am face noi fără brainiac? - cine ne-ar mai înflori cursurile plictisitoare? To'arăşu stai pe aproape! Mai jos e o secvenţă de teatru:

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?