Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

învaţă să zâmbeşti ... mâine va fi mai bine

învaţă  să zâmbeşti ... mâine va fi mai bine -  Până şi nepoţelul meu ştie asta !

    Meritând sau nu, am achiziţionat din nou nişte note frumuşele la Ergonomie. Eu unul eram mai mulţumit dacă se aprecia mai mult conţinutul decât forma. Dacă era să fiu eu profesor de ergonomie, vă ceream proiectele cu cel puţin zile înainte - să văd de ce sunteţi în stare. Cred că mai mult a contat prezenţa şi notele puse de doamna Irimia Oana, căreia ar trebui să-i fim recunoscători pentru faptul că s-a chinuit să ne facă acel "curs de tehnoredactare " - şi pentru faptul că unora chiar le-a corectat referatele  - cu referire la formă.
    Încă mă ustură ochii de la citit textele din franceză şi rezumarea lor pentru a realiza ceva de calitate - iar asta îmi va prinde bine pe viitor.
    Şefa poţi să urmezi indicaţiile din referatul meu şi să faci un şablon ca la carte pentru blog.
Colegi, după fiecare examen merem la bârfă la Hanovra - cred că după MMI avem ce bârfi. Unii spun că mai bine ne-am pune în genuchi să ne rugăm să vină domnul Măcărescu.
     Ne-am învăţat să ni se dea cam totul mură-n gură - dar de data asta nu mai scăpăm aşa uşor - directiva mamii ei de monitorizare - aşa că puneţi mâna pe carte ca să iasă totul bine - să fie mândru domnul Măcărescu atât de noi cât şi domnişoara Panainte Mirela.
    Să aveţi un weekend ca la carte cum ar spune to'arăşu. Şi la mai mulţi de 10 marţi!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?