Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

emoţii


      Un teanc de emoţii m-au cuprins la examenul de la MONITORIZAREA MEDIULUI INDUSTRIAL - nici la BAC n-am avut aşa emoţii -
      Emoţia se traduce la mine prin teama de a nu supăra pe cineva drag prin eşecul meu.
      Organizarea examenului a fost extraordinară - subiecte la îndemâna oricui - pe baza temei de licenţă.
      "Mi-a plăcut" mustrarea domnişoarei Panainte. Întotdeauna am zis că cel ce iubeşte pe cei din jur, îi mustră şi vrea să-i scoată cu orice preţ din "noroiul" în care se află, chiar cu preţul de ai supăra pe moment. Cel puţin eu am primit mustrarea ca fiind făcută special pentru mine - recunosc că nu m-am pregătit, problema e că încă nici nu făcusem practica pentru licenţă datorită lipsei unei piese la "aparatura" de biogaz  - şi nu ştiam exact ce aveam de monitorizat, aşa că i-am înşirat toţi parametrii monitorizaţi la o fabrică de biogaz- ceea ce nu a dat bine - presiunea - stare - răspuns cred că l-am făcut destul de corect - la problemă nici nu mă aşteptam să fi făcut ceva corect pentru că nu mă uitasem deloc peste ele. Aşa că să-mi fie ruşine.
     Poate că pe unii dintre IPMIsti i-a afectat mustrarea - pe cei care au luat în serios examenul şi au învăţat. Mie nu-mi place aproape nimic din ce conţine matematică - aşa că nu am avut motivaţie să mă uit peste probleme - doar pentru note nu mă urnesc spre aşa ceva.
      Stau şi mă gândesc dacă după un şir numai de 10 pe semestrul ăsta  se potrivea o restanţă? De abia acum îmi dau seama de nesimţirea mea. Nu ţin la EUL meu defel, dar pe lângă asta cel mai mult m-am gândit la "tăticul" nostru Domnul Măcărescu  - oare el ce părere îşi va face despre noi - auzind de rezultatele testului? (care mi s-a părut realizat de dânsul).
     Eu am trecut la limită - whew !!!- alţii n-au avut norocul ăsta - chiar dacă au studiat mai mult decât mine.
     Va trebui să mă trezesc odată şi odată din lenea în care mă aflu - că nu mai ţine - trebuie înmulţit talantul.
             ------------

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?