Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Eu vreau sa ii dedic o postare lui Șopi

Chiar daca nu este in 342, a fost pana acum un coleg bun al nostru, s-a tinut bine pana acuma. In primul an de facultate au fost mai multe ,,iesiri” datorita Student party-urilor din Opium. Au fost si mai tarziu, dar o sa ma urmareasca amintirea unei seri faine, in special drumul de intoarcere acasa- in patru persoane: eu , Loredana Cristi si Șopi.
Joia trecuta, seara, am dansat, ne-am pictat si ne-am declarat dragostea: eu- Lore si Șopi- cele 2 colege preferate ale lui ( ;)) ). Ne pare rau ca nu suntem colegi de grupa pana la capat, dar o sa te tinem minte. Ai si un castig din asta: ai mai multi colegi ca noi acuma :).
Multumim domnisoarei dragute care are un talent impresionant ;)),

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?