Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

CE VISE AVETI?

Cand eram mica visam sa fiu arheolog - pentru ca imi placea istoria- inca imi place dar din nefericire nu e de mine meseria. spun asta pentru ca desi iubesc tot ce tine de antichitate, de mistere, de secrete in istoria lumii nu ma vedeam toata ziua in nisip cu totusi ca in secunda cand descoperi ceva e un sentiment de nedescris. Apoi am vrut sa ma fac profesoara de engleza- la fel fiindca imi placea- dar nu m-am facut nici profesoara de engleza Apoi am vazut un documentar pe discovery channel - o echipa de voluntari incercau sa elimine petrolul de pe corpurile pinguinilor prinsi in capcana- a fost o emisiune de neuitat. Apoi am vazut filme ca A walk to remember, sau 1 litre of tears si altele care m-au impresionat. 1litre of tears poveste viata un adolescente care se lupta cu boala ei (a fost diagnosticata cu scleroza multipla la varsta de 15 ani). a murit la varsta de 26 de ani. filmul asa cum si titlul indica este foarte impresionant si in acelasi timp foarte trist. imaginati-va ca sunt adolescent/a si sunteti foarte buni/e la un sport, la dans, cantec sau alegeti voi ; si in doar cateva secunde afli ca putin cate putin vei avea nevoie de carje, scaun cu rotile si intr-un final vei paraliza. Ce-ai face? Cat de mult de-ai lupta cu boala? Cat de importanti sunt prietenii si familia? Personajul principal trebuie sa treaca prin vestiile teribile precum boala ei dar si societatea care poate sa te distruga. unul dintre momentele triste a fost cand ea incepuse sa mearga diferit(cei din jur incep sa rada, iar fratele ei prefera sa uite ca e sora lui) , un alt moment e cand scoala o obliga sa paraseasca scoala(pe motiv ca clasa va ramane in urma) - in acest moment chiar si prietenele ei cele mai bune sunt de acord ca ea sa plece). un alt moment e cand ea tb sa arate fiecare litera in parte fiindca devenise paralizata. cand avea 15 ani cineva a intrebat-o ce vrea sa fie cand o sa creasca? Raspunsul ei a fost (asta dupa ce a aflat ca e bolnava si boala ei e incurabila) " Vreau sa ajut pe ceilalti care trec prin ce trec eu". cartea ei a ajutat multe persoane care se aflau in situatia ei. In filmul A walk to remember personajul principal a facut o lista cu tot ce vrea sa faca inainte sa moara. Acum vreau sa fac ceva care sa-i ajute si pe ceilalti. ACEST LUCRU POATE SA FIE UN ZAMBET, UN GEST SAU CHIAR SA FACI ACTE DE CARITATE SI VOLUNTARIAT.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?