Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

proiecte trecute şi viitoare

Si acum să bem (recomand să asc mel în winamp)
  
 Câtă zarva cu proiectul ăsta..., cum zicea Constantin, zilele astea numai despre asta se vorbea în grupşorul nostru. Fiecare dintre noi şi-a probat talentul:


Unii au reuşit mai mult alţii mai puţin. profa însă nu a fost prea mulţumită de efortul nostru. 




Eu nu "m-am zgâriat" din cauza asta, 


nici nu m-am mâniat

nici nu m-am apucat de băut

     Am rămas cât se poate de calm. Ştiu că profa a fost mai mult decât corectă cu noi, că de era să ne ia la bani mărunţi sala de examen se transforma într-o "măcelărie" Am mai spus-o şi-o repet nu mi-a plăcut proiectul asta de nici o culoare, în primul rând pentru că implică atât de mult matematica ("dragostea vieţii mele"), şi apoi pentru că nu îl consider important pentru specializarea noastră - asta ar trebui să facă cei de la mecanică şi industrială. Cu toate acestea am priceput esenţialul pe care ni-l cere domnu' Nedeff . 
    Bine că vine şi vacanţa asta, nu de alta dar trebuie să scap din căminul ăsta care e pe cale să devină o epavă:
care probabil a fost făcut pentru vreme buna, iar cum acum au venit ploile începe să intre la apă. Am înţeles că administratora asta ar vrea să ne facă pe noi studenţii din cămin +++zugravi--- însă nu cred că va reuşi. Pentru că din câte ştiu eu cu respect se câştigă respectul, iar respectul e departe de dânsa.
   De abia aştept să termin odată cu examenul ăsta , să mă pot bucura de venirea fraţilor acasă. "să fac o trântă" cu ei - mai ales cu cel mai mic, să mai dfacem câte o cursă cu bicicleta prin munţii Berzunţiului, să respir doar aer curat, să mă bucur de cântecul păsărilor - că de croncănitul ciorilor m-am săturat- Să mai facem câte un grătar cu tot familionul, să stau cu micii mei prieteni:


De la de pe langa casa




De la familie

De la familie

De la familie

De la familie

De la familie
    Acum că tot e vremea asta ploioasă poate prind şi o plimbare prin ploaie.
                Colegi spor la citit "Procedee şi tehnici de protecţia mediului în agricultură şi industria alimentară" - de V. Nedeff şi preferatul vostru  I.C. Raveica. Să auzim de bine !

1 păreri:

constantinandreirusu spunea...

oare trebuia sa-mi fac permis la biblioteca?

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?