Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

parca erai mai comic cand faceai de astea Constantine :))

Lasa-te de poezii si fa ce stii u mai bine :))


1 păreri:

constantinandreirusu spunea...

nu recunosc personajul...n-am nici o legatura cu el , ma dezic de actiunile acelui maniac psiho-menajat , e un trucaj ordinar : Rusine Dinu Patriciu !
eu draga coleg , sunt o fire boema...visatoare . Da mai si rad (uneori in exces [vezi Bee Movie sau clipul cu tocilarul cantaret pe stadion]) dar poezia e parte din personalitatea mea distinctiva . Nu neaparat c-am si compus , cat (si-n special poezia IF) mai degraba pentru ca poezia e arta ... iar eu recunosc arta cand o vad .
P.S ...sunt unii prin grupa care n-ar recunoaste arta nici sa-i bati ca pe demonstranti...adica numa`n gura

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?