Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

PLM Adaptor - o experienta in plus

    Ce bine ca n-am ratat ocazia aceasta. Imi place la nebunie NX-ul! Parca e facut special pentru mine programul asta. Nu stiu ce nota am luat la testare, insa experienta am castigat cu siguranta, pe langa asta am primit si o carte.
   Mi-a captat atentia si prezentarea pe care a tinut-o domnul de la Bucuresti. M-a convins sa ma inscriu si la restul modulelor.
   Am ramas surprins de cat de multi IPMIsti au fost la acest modul, desi cursul este adresat in special celor de la Inginerie Industriala.
  
  Eu o sa folosesc NX-ul la proiectul casei mele (care va fi una pasiva).
   Pentru cei interesati sa se inscrie la modulul II - va puteti inscrie pe situl PLMAdaptor unde puteti de asemenea participa la un concurs (desene in NX7). Inscrierile incep din septembrie si au avantaj cei care au participat la primul modul.
   De la anu aceste cursuri vor fi incluse in curricula de la Inginerie Industriala, cei de la alte specializari vor putea urma cursurile contra cost.
   In viata e bine sa nu ratazi nici o ocazie de a invata ceva nou! Nici nu stii cand iti va folosi!

1 păreri:

Mogâldeaţă spunea...

o experineta foarte faina, eu una habar nu aveam sa lucrez macar in autocad, dar timp de 2 sapt am invatat sa lucrez in NX care e mult mai fain si mai vast, in modulul 2, 3 si 4, am spus ca ma inscriu sigur dupa ce am terminat modulul 1, intradevar, si cei de la bucuresti au reusit sa imi capteze si mai mult atentia si am adunat informatii utile despre ceea ce inseamna PLM Adaptor si cu ce ne va ajuta pe noi aceste module, o experienta faina de tot, nu ratati!

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?