Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

whew!

      In sfarsit putem rasufla linistiti - am scapat de cel mai mare cosmar de pana acum- Iar in cazul meu chiar bine. Ma bucur ca nu mai sunt nevoit sa-mi pierd alte nopti invatand la EA. Parca te simti mai bine cand afli ca ai luat o nota de trecere iar tu te asteptai sa pici, ca atunci cand stii ca ai scris ceva si afli ca ai luat nota maxima. Nush de ce dar ma bucur mai mult de saptele de la EA decat de zecele de la IC.
      Felicitari tuturor si sper ca si maine sa avem un pic de bafta. Ni se pare noua usor examenul de maine dar nu e chiar asa. Chiar daca avem voie cu orice material in fata - ciar si cu DL GOAGAL - e un examen riscant. 3 intrebari tip grila la care nu ai voie sa gresesti deloc pentru 10, nu ai voie sa gresesti mai mult de o intrebare pentru 8, mai mult de doua pentru 6 si dak le gresesti pe toate atunci dai examenul cand va fi timpul frumos.
        Baftaaaaaaaaaaaaa! Si vacanta frumoasa!

1 păreri:

Deanchester spunea...

@Simion: :)) Asa e, asta a fost cosmarul vietii mele de student. La nici un exam nu am mai avut asa stres, asa ca sa vedeti ce somn linistit ii bag diseara :D. Maine sper sa fie bine, chiar daca ne lasa cu orice, nu am :)), de scris nu am scris la cursuri, nu am scos la imprimanta, dar tre' sa vina cineva cu ceva. Bafta tuturor maine!!

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?