Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Hobby-uri sau Pasiuni?!?





Hobby-uri sau pasiuni?!cred ca fiecare dintre noi are cite unul...sau chiar mai multe..cu ajutorul caruia te eliberezi de ceva,alungi plictiseala....si te face sa te simti altfel,mai diferit fata de ceilalti. Daca e o vreme najpa afara,si nu am ce face,ma apuc sa desenez(unul dintre hobby-urile mele) ..deobicei prefer portretele...chiar daca nu am un talent extraordinar,imi place sa desenez...ce iese,iese:))...sau..mai fac lucruri diverse ,,homemade'',diverse obiecte decorative sau bratari...am descoperit de vreo 2 ani..ca imi place sa si fotografiez..nu conteaza ce..nu am o tema anume dar prefer in genereal pozele macro...sper ca intr-un timp relativ modest sa apuc sa imi iau si eo un aparat dslr..ca de ,,sapunierele''astea m-am plictisit...
Sunt curios,ce pasiuni ascunse aveti si voi.(stiu ca aveti :D)nu conteaza ce..

2 păreri:

Anonim spunea...

@93cYtsirC: Tin sa te felicit, sunt foarte frumoase desenele. Imi place in mod deosebit a doua poza (ochiul)- se vede ca ai talent. Si eu obisnuiam sa desenez, pana in perioada liceului. Voi pune poza cu ochiul in pagina creatie si un link la postarea aceasta.

Pisicutza^ spunea...

Fluturashul meu unde e!? ;))

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?