Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Sa fie studenţii "cei mai porci"?

   "-Off, off, off!"
    Incă de când am venit la cămin aud adesea acest oftat in fiecare dimineaţă pe la ora 7, cand apar femeile de serviciu la muncă. Chiar şi eu mă mir cum de mai rezistă. Eu îmi dădeam demisia încă din prima zi de muncă. Lunea dimineaţa offtatul parcă e mai puternic... Poi cum să nu ofteze săracele când studenţii noştri "sunt cei mai porci". 
    Lunea dimineaţa ar trebui să ieşi pe hol cu o eşarfă la gură şi nas, dar mai ales la intrarea în băi. Oricine ar vedea căminul lunea dimineaţa (in afară de cei care fac asta), ar crede că ar fi o porcărie şi nu cămin pentru studenţi. Sunt unii care pur şi simplu nu ştiu ce-i aia civilizaţie, ce-s ăia 7 ani de acasă, ce înseamnă să trăieşti într-o societate - şi s-au cam înmulţit în ultimul timp unii ca aceştia.
Poate vrei să faci şi u un duş ca oamenii, dar fă dak ai cu ce: Duşurile sunt mereu ca după razboi. Chiar instalatorul zicea că  studenţii strică tot ce apucă. mai rămâne câte o cabină de duş însa nu prea îţi vine să faci baie când peste tot în jurul tău e atâta mizerie.
Mă gândeam că la fete altfel stă treaba însă am constatat că e acelaşi lucru şi acolo, ba am văzut chiar şi nişte instrucţiuni de utilizare a toaletelor - f bună idee, dar nu ţine cu ăştia.
Eu aş face curăţenie la porci o lună întreagă numai să nu mă pui să fac o zi în cămin şi nu am fost dur când am spus asta...
E bine de mine ca acum am chiuveta în cameră, că altfel trebuia să curăţ în fiecare dimineaţă una să pot şi eu să mă spăl pe ochi...
Cred că pozele spun mai mult decât mine.
Da cu cine să ne certăm: Cu Mihai? Mai bine apelam La Extratereştri.
E dificil să înveţi pe cineva cei / ani la varsta de 20.

Daca stie cineva cum se rezolva astfel de probleme spuneti va rog!

2 păreri:

Mihai Belciu spunea...

Pfff...mare adevar ....dar nu ai ce face...studentul nostru, stapanul nostru...veche vorba. Degeaba te certi cu cineva. E pierdere de timp si te mai si enervezi aiurea. Singurul si cel mai bun remediu este evacuarea "porcilor" din camin. Aici intervine o mica mare problema...cine distruge, cine face mizerie. Daca spui pe cineva atunci esti turnator.... Singura noastra scapare este ca o sa fie puse camere de supraveghere si o sa fie monitorizat tot...Dar trebuie sa mai asteptam si sa nu ne mai acoperim unii pe altii cand cineva incalca regulamentul. Poate pregatesti un articol si pentru "Studentimea bacauana" Mitica:D

Anonim spunea...

@Mihai:aceasta postare nu e chiar gata - sunt prea multe de spus - poate o sa o editez un pic si puneti un articol in revista.

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?