Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Dragi colegi

     Cat ma bucur sa vad implicare din partea voastra. Imi pare bine ca s-a implicat si conducerea (mihai si mirela), foarte frumos din partea lor sa fie de acord cu ideea aceasta. Cred ca toata lumea cunoaste situatia de fata a grupelor ("bisericute" si alte neintelegeri). 
      Cred ca prin acest blog Putem sa incepem Imbunatatirea...Cum sa nu existe Bisericute cand noi stim foarte putine lucruri unul despre celalalt, despre ce sa vorbim daca nu stim ceea ce ii place celuilalt, cum sa gasim un subiect comun cand toti vor altceva, cum sa ne organizam fara colaborare...asa ceva e imposibil.

 Club Kremlin
     De aceea exista acest Blog, creat pentru IPMIsti in general. Aici vom putea sa ne spunem povestile de viata, pentru a avea un subiect de discutie atunci cand ne intalnim. Trebuie sa invatam sa apreciem orice critica, ca pe un sfat, si sa incercam sa indreptam lucrurile... Ar fi de preferat sa nu-i criticam prea mult pe unii pentru ca s-ar putea sa fie sensibili si ne vor parasi, trebuie sa gasim cuvintele potrivite pentru ai atrage pe toti Aici.
     La ce voiam sa ajung... Ar fi de preferat sa incepem noi autorii, sa spunem cateva cuvinte despre noi. Sunt cativa dintre autori care au drepturi de administrator (cei care cunosc cate ceva despre bloguri). Acestia sunt rugati sa posteze in bara laterala o poza care ii caracterizeaza cel mai mult, iar sub ea sa puna cateva cuvinte despre ei ( un model gasiti aici ), Apoi cand vor avea timp sa faca o postare mai dezvoltata despre ei, puteti lua de exemplu ACESTA.
    Cei care nu stiu sa faca acest lucru, chiar si cei care nu sunt autori inca,  sunt rugati sa-mi trimita o poza de-a lor si o mica descriere, si le voi aseza eu in pagina Blogului.
    Eu zic ca ar fi un inceput..., sa vedem insa si alte propuneri...sigur aveti voi ce spune, vorba lui Andrei pe care-l asteptam inapoi cu articole interesante.
    Saptamana aceasta n-o sa mai am posibilitatea de a accesa Netul, dar va veti descurca voi. Eu o sa fiu la Berzunti , unde Timp de o saptamana nu vreau sa ma mai gandesc la facultate la nimic. Trebuie sa fie tare frumos acum acolo, de abia stept sa ma zbenguiesc p'acolo, sa shiez, sa-mi vad parintii si toate neamurile sa-mi vad "micul meu Paradis".
    Pana data viitoare Numai bine va doresc si cand ma intorc sa gasesc mai multi autori! Ah si cei care nu vreti si nu vreti sa fiti autori nu va sfiiti sa postati comentarii, ca doar si voi sunteti de-ai nostri...
   BBYE!

3 păreri:

Anonim spunea...

Bravo Dj Mitica (inginer Dumitru):p! Ma bucur sa vad ca o duci bine. Saptamana viitoare, marti ajung prin onesti si eu. Mi-ar face placere sa ne revedem. Esti prin zona?

constantinandreirusu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
constantinandreirusu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?