Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

despre "bisericute"

bisericutele se formeaza, dupa mintea mea de inginer in devenire, din cauza ca, la un moment dat sau altu esti respins de anumite persoane cu care crezi tu ca ai putea sa te intelegi bine....bisericutele sunt formate din cei cu nasu pe sus care nu vorbesc cu oricine, de cei ce invata si invata si invata si nu vor sa se imprieteneasca decat cu Cei ce invata si iar invata....ca doar nu vor sta cu un prost/lenes ce o sa-l streseze la fiecare colocviu/examen:"zi si mie....da-mi si mie" bisericutele sunt formate din cei ce sunt prea timizi sa se bage in seama cu toata lumea. este o vorba:"ce se aseamana, se aduna".....asa e si cu bisericutele, vor exista mereu!!! despre mine pot spune ca am facut parte dintr-o bisericuta in care mi-am dat seama ca nu e locul meu acolo, cum?...poi...vi s-a intamplat sa fiti intr-un grup, sa vorbiti si nimeni sa nu va auda, sau sa nu-l intereseze ce spui? eh...ceva de genu mi se intampla mie cam de fiecare data...plus ca...simteam pe zi ce trece cum, incet incet, ma impingeau spre marginea bancii"you don't belong here" asa ca mi-am vazut de treaba, am inceput sa socializez mai mult sau mai putin cu toata lumea....si mi-am dat seama ca sunt "primita" ok si in alte "bisericute"....si cred ca tocmai din cauza ca nu fac parte dintr-o bisericuta :)) nu spun ca ceilalti nu socializeaza....socializeaza, dar cand vine vorba de....nush...examene, cursuri, alte chestii mai "serioase"...atunci "intervine bisericuta".... daca ati fost atenti la audit de mediu, la seminar, cand faceam acele exercitii, acolo se puteau observa foarte bine...cine cu cine, si nu o spun in nume de rau.....va rog sa nu mi-o luati in nume de rau...eu, una, ma bucur ca ma inteleg bine cu toti colegii si ca intodeauna ramane un loc pentru "salut" ;) bisericutele au si avantaje si dezavantaje un mare dezavantaj(ca si un raspuns lui mihai) este ca nimeni nu va renunta la bisericuta lui ca sa faca parte din "Catedrala". mi-ar placea foarte mult ca si cei de la 331 sa posteze ceva pe acest blog ce este si al lor....dar ma cam indoiesc de faptul asta....in afara de mihai(ce a scris deja) si loredana(ce inca nu a postat nimic...o asteptam), nu cred ca va mai fi nimeni..... nush de ce.....poate ca ei sunt de alta religie si nu vor sa faca parte din "Catedrala noastra", a IPMI-stilor. sincer, mihai, singura chestie faina unde vom fi toti, va fi la cursu festiv si Doamne Ajuta si la banchet....in rest....la alte chestii nu cred.... cum se intampla si in liga uneori, toti spun:DA, dar nimeni nu se implica..... pacat, mare pacat ca nu exista socializare mult mai multa si intensa, exceptand sesiunea ce urmeaza, mai avem un an si un semestru si e gata facultatea....ne va fi dor de aceste vremuri, nu ne mai intalnim cu ele, poate ca unii vor mai face si o a doua facultate dar nu va mai fi la fel... unii dintre voi spun, da...se termina facultate, dar mai e si masteru.....da, mai e si masteru, dar la master deja lucrurile se schimba....unii dau in alt oras....unu se insoara, alta se marita, altii au servici si nu ajung mereu la cursuri...etc etc etc asa ca dragi colegi, profitati din plin cat mai este!!! profitati de oportunitati si vb lui mihai TRAIESTE STUDENTESTE!!!

1 păreri:

Anonim spunea...

@ Mogaldeata: Intr-adevar sunt multe bisericute in grupele noastre, dar eu nu vad nimic rau in asta, ceea ce e mai grav este ca fiecare se multumeste cu bisericuta lui si uita ca mai are atatea da vizitat. E frumos Sa mergi la biserica ta dar, este extraordinar cand o sa observi ca sunt biserici mult mai frumoase... Asta nu inseamna ca trebuie sa-ti parasesti biserica ta, ci din contra sa aduni ce e bun din celelalte pe care le vizitezi si sa o infrumusetezi si pe a ta...
Am dreptate sau nu?

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?