Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

La mulţi ani Mogâldeaţă!

Îţi dedic aceste versuri ... cu siguranţă ai fost şi tu cuprinsă de astfel de simţiri:

Acum că am terminat cu licenţa  - am prea multe ocupaţii şi nu ştiu de care să mă apuc...
Era de datoria mea să scriu două cuvinte despre al patru-lea fondator al blogului - Andreea Toma

Lui Constantin îi place mo-moo "pentru că e drăguţă", "pentru că nu e cu nasul pe sus...e modestă şi poţi vorbi cu ea", lui Adi îi place ambiţia Andreei, felul în care s-a descurcat cu banchetul, că "a facut tot ce a putut să iasă bine şi s-a vazut că a ieşit", iar ea spune că e doar o "alpinistă cu ochii schimbatori precum vremea".




Mi-a plăcut că a luat atitudine şi a reuşit să iasă în evidenţă prin coordonarea grupei în lipsa Mirelei. Ea trebuia să fie trecută în topul altruiştilor -  ea care ne-a dădăcit un semestru întreg:) - Mulţumim Andreea!

Eu zic că e o IPMIstă model, îmi place dinamismul ei, dorinţa de implicare şi feminitatea. Puţine fete mai reuşesc să fie feminine, cred că i se potriveşte pseudonimul Mogâldeaţă - o micuţă isteaţă însă adânc afundată în neunde uneori.



Îmi place în mare parte cum scrie - toată lumea cred că ştie de blogul ei: MOGÂLDEAŢĂ.
Cuvântul pe care l-am crezut a fi cel mai potrivit pentru ea când am realizat filmuleţul de mai sus a fost WISTFUL - care înseamnă visător, galeş,  melancolic, gânditor, plin de dor, care trădează un pic de tristeţe.

Fericirea să se ţină scai de tine oriunde ai merge! La mulţi ani mogâldeaţă Andreea!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?