Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

IPMIştii puşi pe treabă

În ultimul timp cei care vizitează blogul ajung aici căutând după cuvinte ca: "detectarea plagiatului", "detectarea copy-paste", "program antiplagiat", ceea ce înseamnă că mulţi au terminat deja lucrarea de licenţă, şi acum o testează antiplagiat.
Eu nu mă nu măr printre norocoşii care au prins ceva practic - deşi o aveam promisă. Mă bucur pentru aceea care au intrat în vacanţă deja - eu de azi mă pun cu burta pe studiu. Până acum am adunat Giga întregi de documente de la facultate şi de pe diferite site-uri - am şi răsfoit o parte dintre ele - dar majoritatea sunt de domeniul trecutului - tema mea fiind legată de biogaz.
Ceea ce mă interesează pe mine sunt doar noutăţile în domeniu şi de astea se face rost foarte greu - însă apar pe zi ce trece site-uri noi - care însă repetă aceleaşi informaţii: ce este biogazul, din ce se obţine şi cu ce. La ultima parte însă datele sunt din anii trecuţi - prea puţin din 2011.
Când am ajuns la legislaţie - problemă mare - o mulţime de legi (vechi şi noi) însă care se referă foarte puţin la biogazul meu.
Pe site-ul Comisiei Europene am găsit cele mai actualizate date, însă m-am pierdut în mulţimea informaţiilor de acolo.
Am găsit diferite lucrări de doctorat şi licenţe pe tema asta - dar toate repetă acelaşi lucru cu alte cuvinte. Şi asta m-a supărat rău. Eu care vreau să fac un lucru original caut lucruri originale şi nu găsesc -
Forma lucrării o am în minte însă nu e chiar simplu de pus pe foaie - acum îmi dau seama de utilitatea fiecărei discipline în parte studiate până acum de la fizică şi chimie până la electronică şi desigur urâtania de matematică.
Ipmiştii s-au pus pe treabă rău de tot (care mai de care e busy)  ... cred că s-au speriat de vorbele Domnului Stamate de la şedinţa trecută. Şi mie mi-au dat avânt sfaturile lui - şi chiar am intrat bine în pâine - asta aveam şi în plan - să scap de cursul festiv, de banchet şi examene şi apoi LICENŢA- care după părerea mea va fi o muncă neevaluată la maxim - la care va conta cât de mult inversezi cuvintele şi cum le aşezi în pagină. Prezentarea în Power Point va fi cea mai importantă - acolo unde va trebui să explicităm în 5 minute cu ce am contribuit noi propriu-zis în lucrarea respectivă, că de vom prezenta generalităţi, vor zice PAS, MAI DEPARTE...
Partea mea va consta într-un studiu de caz teoretic (cum să ne dezvoltăm durabil la ţară:))), dar care îmi place aşa că  SALUTARE ...am treabă...

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?