Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

La mulţi ani constantini si elene!

ALBU ELENA ,ALISTAR ALINA ELENA, BUJOR CLAUDIA ELENA, CRACIUN  COSTEL, DASCALU MIHAELA ELENA, FILIP ELENA VERONICA, GHERMAN ELENA ANCA, MARCU ANDREEA ELENA, RUSU CONSTANTIN ANDREI la mulţi şi fericiţi ani!!!!
Ce mulţi sunteţi! - iniţial am crezut că doar doi colegi am cu numele astea, de aceea am pregătit şi un filmuleţ pentru ei:

După ce am făcut filmuleţul am verificat şi lista numelor de pe Blog şi nu-mi venea să cred;)) ce mulţi sărbătoriţi avem astăzi - trebuia să organizaţi un grătar ceva azi. Nu ştiu ce o să mă fac cu Mihaela :)) la care este a doua chestie de genu - după Andrei (Pardon, Constantin azi) - N-am ce să vă fac dacă nu vă strigaţi pe numele întreg cum face ConstantinAndreiRusu.
În loc să învăţ la EDI eu merg la biserică, la cimitir, fac filme, scriu postări;)) E estetic aşa ceva? Oi vedea mâine cât de estetic este.
Primul Constantin care mi-a venit în minte azi a fost Bogdan Constantin Măcărescu şi nu puteam să nu-i duc puţină lumină şi lui. Ajuns la cimitir am întâlnit aceleaşi persoane care parcă nu s-au mai desprins de crucea domnului profesor încă de la înmormântare: Aceeaşi tristeţe, acelaşi plâns, aceleaşi feţe posomorâte care m-au întunecat şi pe mine la faţă.

După ce au plecat m-am înseninat la faţă şi m-am gândit că dacă aici a fost atât de iubit "dincolo" e şi mai iubit, pentru că după cum îţi aşterni aşa dormi. Mă întreba Constantin ieri în timpul filmului care e personajul favorit din Piraţii din Caraibe - să ştii că într-adevăr clericul a fost personajul care mi-a plăcut;)), pentru că el era simbolul credinţei. Mă gândesc că trebuie să fie foarte grea despărţirea pentru necredincioşi - cum poţi rezista fără să crezi că cel care s-a stins - s-a stins definitiv - nu-l vei mai vedea niciodată ... eu nu aş rezista - rezist însă pentru că CRED. Şi de aceea trec destul de uşor peste asemenea evenimente. Stând lângă crucea sa simţeam că e bine şi acolo şi parcă-mi spunea "faceţi ce v-am învăţat ca să mă conving că m-aţi iubit".

Într-adevăr l-am iubit ca profesor şi ca om - pentru că mai întâi de toate el, spre deosebire de alţii, a fost om şi apoi profesor. Pentru că el nu putea începe cursul direct fără o convorbire mai "intimă" la început. Trebuia să fie totul OK şi apoi începea.
Ce-mi mai spunea? "Vreau să mai trăiesc pe pământ prin voi - voi familia mea, "copiii mei", prin exemplele vii pe care le veţi da în viaţă" Şi cred că asta se întâmplă deja, el trăia prin noi încă de când era în viaţă - pentru că noi ascultam de el, care ne asculta la rândul său. El a fost modelul altruist, persoana care s-a dăruit total celorlalţi - nu ştiu să fi făcut ceva doar pentru el.



Al doilea Constantin la care m-am gândit a fost tovarăşul de suferinţă - pe care, la fel, nu cred că voi putea să-l uit oricât de mult aş vrea şi oriunde aş merge. Da Andrei eşti pe locul doi între constantinii mei - dar poţi să iei locul întâi, ţinând cont de vârstă;)) La mulţi ani Constantin, cercetează, caută şi vei găsi! (căutarea să înceapă din tine). Cum să-l uiti pe Constantin care a incercat sa se excludă din grupul nostru- A reuşit într-o măsură să iasă doar de pe blog - dar nu de tot, atâta timp cât voi fi eu pe aici;)) Cum să-l uiti pe cel ce umblă cu cioara "nevopsită", cu mâţele şi porumbeii morţi - pasiunea-i pasiune;)), cum sâ uiţi de tovarăşul de proiecte naţionale şi internaţionale;)), cum să uiţi de cineva care ţi-a consumat aerul atâta timp;)), cum să uiţi de CONSTANTINANDREIRUSU? Se poate? ... nu prea cred.

























Elena Udrea? Ah nu  - nu ea este prima la care m-am gândit - e Deea- Andreea, "rază de soare" - cum să nu-ţi placă un aşa nume, mai ales când eşti o Elena. Nu ştiu dacă am auzit pe cineva să-ţi spună Elena până acum, pe când mie mi s-a spus în fel şi chip deşi am doar un nume;)) Cum să nu-ţi aduci aminte de cea mai silitoare dintre IPMIste, de cea care găseşte mii de scuze;)) doar, doar o scăpa de noi;)) Nu puteam să nu-mi aduc aminte de cea cu care am plantat salcâmi - apropo ai mai trecut pe la ei? ... Cum să uiţi de poeziile Elenei de bună dimineaţa şi noapte bună? ... asta nu se poate, dar ce nu pot uita e râsul şi buna dispoziţie de fiece zi ... şi mai ales cum să uţi de :P-ul ei de toate zilele;))
La mulţi ani Andreea Elena după Marcu! - îţi doresc şi vei avea parte de tot binele din lume, trebuie doar să ştii să profiţi...














Până azi nu am ştiut-o pe Mihaela de Elena;)) - La mulţi ani colega de Paris! La mulţi ani Miha cum ar spune C-tin Rusu.


N-o să am timp să vă scriu la fiecare în parte la mulţi ani - ci o să spun la grămadă LA MULŢI ŞI FERICIŢI ANI TUTUROR CONSTANTINILOR ŞI ELENELOR! chiar de risc să-mi iau o karată de la ANCA ELENA GHERMAN -nu de alta dar mai trebuie să şi mănânc să citesc la Estetică şi Design Industrial, să dorm, să visez ... şi să trec şi de ex asta;)) Toate cele bune!




0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?