Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

un mărţişor pentru crenguţă

    To ' arăşe primeşte acest mărţişor imaginar din partea prost-crescutului SIMION.
La noi la ţară 1 martie e dedicat bărbaţilor - 8 Martie femeilor şi 9 martie din nou bărbaţilor - Aşa că "La mulţi ani" bărbaţi IPMIsti.
    Într-o zi de 1 Martie s-a născut Ion Creangă, care spunea aşa: "Dacă toată lumea ar învăţa carte, n-ar mai avea cine să ne tragă ciubotele", "Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj" - de acord cu el în mare parte.
Eu unul am trăit momente asemănătoare cu cele povestite de el în celebrele Amintiri din copilărie - de aceea l-am îndrăgit - e cel mai "tare" povestitor pentru mine - ceva de genu' obişnuia să ne povestească bunicul - ce-i drept e mult mai frumos live.

    Creangă IPMIstul e to'arăşu Constantin - La mulţi ani! - ai grijă de tine, că vezi tu, Creangă a rezistat doar 52 de ani, şi mulţi alţi "bine-crescuţi" la fel foarte puţin (să nu uităm de Măcărescu - apropo am obs că nu poate fi uitat - e cărarea bătută la mormântul lui) - mai lasă Twitter-ul în timpul orelor măcar - mai lasă ştirile să zboare şi pe lângă urechile tale - nu trebuie să ştii chiar totul în viaţă - fii mai selectiv  - şi nu mai clasifica oamenii doar în funcţie de o vorbă, de Zu ....
    Vreau să văd şi eu fragmente din cartea pe care ai început-o...
    

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?