Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

mulţumesc iubit profesor

     Când am văzut una dintre pozele următoare la status-ul Marilenei mi-am amintit imediat de cuvintele surorii Domnului Măcărescu - cum că ne iubea foarte mult - pe noi IPMIştii - şi dorea foarte mult să se întoarcă la noi pentru că simţea că este apreciat şi iubit de către noi. I-a plăcut enorm de mult meseria de profesor şi asta s-a şi văzut prin felul său de a fi la cursuri - seminarii - laboratoare. Imi amintesc cum citea pe faţa noastră dacă am înţeles sau nu - şi nu ne lăsa să părăsim sala până nu ne lămurea.
     Ce mi-a plăcut la el era că întotdeauna rămânea profesor şi prieten, în timpul orelor de curs, în timpul pauzelor sau în timpul vacanţei - de aceea era şi asaltat de toată lumea atât profesori cât mai ales studenţi.





Mulţumesc iubit profesor,
Rază blândă din fiece zi,
Fără tine mă-nfior,
Că planeta s-a răci.

Te-am secătuit de vlagă,
Ne-ai predat, ne-ai sfătuit
Pentru tine "tată" dragă
Soarele a asfinţit.

O, scump profesor, de-acolo din Rai,
Fă o minune, în inimă hai.
Hai vin-o şi lin te-aşează,
Scump trandafir, la noi în vază.
Dulce lumină, floare de crin
Nu a fost ceasul - mai vino puţin.

O, tu, biruitor al  firii,
Deşi-ai plecat în urmă laşi
Zăcămintele iubirii
Om cu suflet uriaş
Şi secretu-nţelepciunii
Al blândeţii bun ostaş.

Mulţumesc iubit profesor ...

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?