Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

După riscuri şi răsplată

Simion
De la just me

     Ne-am riscat 
şi uite că ne-am şi bucurat. 
    Aşa note ma rar găseşti afişate. Felicitări colegi!
Mă bucur că nu m-am stresat prea mult cu examenul - am citit exact cât a fost nevoie - o dată;)) pentru cei care nu au lista : (sper că nu se supără nimeni că am publicat-o)

note ipmi-şti 342 rsi

După rezultat - ne-am omenit şi noi - măcar o bere meritam nu? 
Cred că de data asta am fost în cea mai mare formaţie de băieţi 342-işti de când sunt în grupa asta. Discuţii despre FOTBAL, preoţi care deschid cartea, IPMI-ste, profi şi profe - "bârfe şmenuri şuşanale" - ca să-i citez pe cei de la Caţavencu .
la Hanovra - IPMI-şti
N-ar fi rău să fie aşa după fiecare examen!
Spor la aşezarea în pagină - vouă - eu trebuie să am spor la scris - de mâine mă apuc de ergonomie ... 
Succesuri în continuare!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?