Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Că tot am amintit de Eminescu...

     Uite că am găsit unul în grupa noastră, - o mică domnişoară Eminovici - Andreea Marcu
Spuneam odată că urmează IPMIstele model - ei bine printre acestea se va număra şi ea. Andreea nu e doar o tocilară de rând, e una cu pasiuni pe care le transformă în talent. Câţi dintre voi ştiţi că e o bună cântăreaţă - vocal şi la chitară hmm?, câţi ştiaţi că ea ştie cel mai bine să te trezească dimineaţa - cu o poezie la minut? Sau să-ţi spună noapte bună în acelaşi mod....
Dragostea vieţii ei : Căţeii


   E talentată fata asta, însă e şi modestă de asta nu îi ies la iveală talentele. Ce-mi place la ea e că are simţul umorului bine dezvoltat, şi ştie să vadă frumuseţea din lumea asta.
   Voi spune mai multe altă dată. Acum e neapărat să o votaţi urmând link-ul de mai jos:
http://www.ligastudenteasca.ro/micul-eminescu/marcu-andreea-elena
Poeziile prezentate la concurs sunt:

IARNA
Cerul cerne cu cristale
Şi aşterne pânză moale
De steluţe mici gingaşe
Floricele de mătase.
Zburdă printre flori şi câinii
Şi aleargă ca nebunii,
Răscolind nămeţile,
Învârtindu-şi cozile.
Dacă stau să descifrez
Paşii lor pe unde-au mers
În zăpadă scrie mare:
“La culcare fiecare!”

VIS
Vrei să-ţi spun eu ce gândesc,
Când in pat eu mă aşez?
Mii de gânduri-mi trec prin minte,
Mă transpun peste cuvinte
Într-o lume minunată
Cum nu ai visat vreodată!
Şi cum noaptea lin se scurge
Mă captează şi mă duce,
Prin păduri şi printre stele,
Prin campii cu floricele
Multe multe viu pictate,
Ce frumos sunt colorate!
Ele-n vânt uşor adie
Un parfum de veselie,
Îmbătând cu-aroma lor,
Visul meu cel călător.
Vis ce zburdă pe campie
Într-un vals de bucurie,
Ca un puf de vânt purtat
Ce strabate-n lung şi-n lat,
Tărâmul cel minunat
La care am meditat.
Îţi doresc să ai un vis
Precum tocmai ţi-am descris!

Mai am vreo câteva pe telefon dar mi-e lene să le scriu:

Iarna este doar un stres
Celor ce n-au înţeles
Şi nu vor să înţeleagă
Cât este de minunată

Zăpada ce s-a depus
Drept dovadă ea s-a dus
Supărată s-a ascuns
În pământ uşor s-a scurs

Iarnă blândă şi suavă
De ce ai plecat în grabă?
Uite omul de zăpadă 
Stă acum într-o băltoacă

Eu ştiu c-ai să te întorci
Nasul să-l îngheţi la toţi
Celor ce nu au habar
Să se uite-n calendar
Că e luna lui gerar

Nasul să vi-l pregătiţi
Cu grijă vă-nfofoliţi
Dar acum hai la culcare
Că mâine e sărbătoare

NOAPTE BUNĂ COPII

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?