Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Seara cu Hara si Directia 5

Daca as spune cuiva care nu ma cunoaste ca am stat in mall de la ora 9 dimineata pana la ora 24:00...ar zice ca sunt vreo maniaca de shopping...ei bine, nu sunt...dar...am lucrat pana la ora 18:00...dupa care n-am vrut sa plec nicicum acasa..(spre disperarea celui care ma insotea).....in felul asta eram sigura ca nu pierd concertul celor doua trupe pe care le indragesc..... Dupa un kebab...si o fitosica....si multe minute de asteptare....am rezistat pana la 12 noaptea...si a meritat..Hara ne-a colindat foarte frumos..iar Directia 5...nici nu trebuie sa mai spun..o sa-i iubesc toata viata mea..pentru piesele lor in care ma regasesc.Trebuie sa precizez ca am capatat si ultimul album al lor ... si pt asta trebuie sa iti multumesc din nou..Andrei...ca de obicei plin de surprize.. Asadar Directia 5 ramane trupa mea de suflet...mai ales dupa ce am aflat...ca am fost vecina cu Marian Ionescu( cand locuiam in Bucuresti)..

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?