Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

oare ce ne fac salcâmaşii noştri?










 Ce au câştigat voluntarii? Experienţă.... ooooO zi superbă în care ne-am bucurat de  razele soarelui, de feţele vesele pe care le-am întâlnit, de speranţa că ni se vor prinde şi salcâmaşii noştri. Cei pe care i-a plantat echipa mea se prind cu siguranţă - pe verificatelea. Am rămas plăcut surprins să văd că Deea şi-a dat toată silinţa. Verişoara ei Ana, tot IPMIstă nu era chiar în temă cu plantatul, însă am fost o echipă.
  La anu  o să vizitez zona să văd dacă a dat roade munca noastră.
   Oricum am putut observa cu toţii că românii se pot organiza - e mai greu de găsit "ciobanul" dar "oile" sunt ascultătoare.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?