Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Un week-end la Bucuresti

Sau mai spus o zi la targul de nunti din Piata Constitutiei. Plecarea spre Bucuresti a fost vineri dupa -amiaza. A doua zi m-am dus la targ extrem de entuziasmata. Insa in sec cand am ajung acolo mi-am cam schimbat parerea (nu din cauza ca intrarea costa 20 lei) ci pentru ca in tot cortul ala(nu era chiar atat de mare pe cat credeti) erau doar trei standuri cu rochii de mirese nu era nici un stand cu incaltaminte sau cu imbracaminte pentru miri. In primul stand erau rochii de la MIRELLA rochii de la 350-800 euro, in cel de-al doilea era o doamna extrem de nepoliticoasa iar in al treilea (era atat de aglomerat incat am plecat)
Am avut ocazia de ascult Cvartet-ul Anima, tariful lor este pentru un recital de 30 min, 200 de euro. Sonoritatea (pachetele) le gaseti chiar si la 1500 de euro.

Dupa ce am iesit am luat-o spre lipscani unde poti gasi o rochie chiar si la 850 lei.

Alte magazine casa de moda adeline(cam peste 1500) si un magazin foarte aproape de casa de moda( 850-1500 lei). Erau chiar superbe.

IMAGINI PE CARE LE-AM FACUT DUPA ...

Am sa mai scriu dar in seara asta am incheiat va pup dulce.

p.s. am sa mai scriu cand o sa-mi aduc aminte mai multe detalii.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?