Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Roşia Montana între bine şi rău


    Mai sus este un preview al prezentării din 24 nov 2010.
Atunci v-am plictisit cu prezentarea avantajelor implementării proiectului RMGC. Am arătat partea bună a lucrurilor şi mi-am dat seama că sunt destule avantaje, pănă la urmă am ajuns la concluzia că ar fi benefic din punct de vedere economic şi ecologic.
   Deşi par sunt legali cei de la RMGC dau dovadă de imoralitate, iar în plus 80% din profit va părăsi ţara. Doar cu aceste două aspecte nu sunt de acord. Dacă ar veni un român cu un asemenea proiect aş fi total de acord să fie implementat.

  Nu sunt de acord cu cei care sunt de părere că Roşia ar trebui să rămână aşa cum e, şi să se investească în zonă doar în agroturism, cu faptul că "Munţii noştri aur poartă, noi umblăm din poartă-n poartă" Ar trebui să se investească şi în minerit, însă să se facă asta de către români.
  Cu toate că nu sunt de acord , şi mai sunt între noi care nu sunt de acord, cred că până la urmă tot o să ne vindem ţara.
 Cine vrea o parte din documente: Descărcaţi (23 MO) ... cine vrea mai mult sa mă anunţe ...

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?