Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

ROMAN...tic de interesant

O a III-a iesire de grup...din facultatea vietii.Foarte interesanta.A fost cam pe fuga..pentru unii dintre noi...dar bine ca am reusit totusi sa ajungem si acolo.Pe cat de frumoasa a fost ziua petrecuta in Roman....pe atat de groaznica a continuat la revenirea in Bacau.Sper sa reusim sa mai facem cateva escapade din astea.Cu ele ramanem. .nu cu nota mai mare la examen la cutare... Sa nu uit de multumiri... Pt Gigi...datorita lui am ajuns la timp la munca Pt Vero...si indirect lui Andrei....am vazut viata in roz de vreo cateva ori...si nu ma refer la blocurile vopsite de ROMANtici:)) Pt Bubu...i-am mancat covrigeii la sosire:)) inca ceva...bravo celor care au mai stat sa se plimbe...as fi ramas si eu..dar...serviciul e serviciu.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?