Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

PLM Adaptor - Simularea si analiza folosind prototipul virtual

   Din nou am aflat ceva nou. Acum acel nou nu mai e nou pentru mine.
Multi dintre voi ati dat cu piciorul acestei ocazii. Astazi am fost surprins de rezultat pentru ca ma simteam nepregatit pentru examen. Examenul a fost mai mult o formalitate dupa cum spunea si domnul Judele. Subiectul a fost unul destul de simplu - analiza statica - pe langa ce am facut noi la cursuri.
     Cel mai mult mi-a placut prima parte predata de domnu' Ganea - care m-a si evaluat - pentru ca ne-a aratat ce poate NX-ul.(desi am lipsit trei cursuri consecutiv).  Cu FEMAP-ul sunt mai putin obisnuit - si mai ales sunt dezorientat cand vine vorba de REZISTENTA MATERIALELOR. Dar ca amator nu trebuie sa cunosti decat notiuni generale de rezistenta materialelor.
   Ca si in alte domenii, si aici important este sa cunosti mai intai ce ti se cere si mai apoi treci la rezolvarea problemei pe baza cunostintelor anterioare. Pentru inginerie industriala aceste cursuri sunt mai mult decat binevenite, ba chiar ar trebui sa fie obligatorii.
   Eu sunt pregatit sa ma inscriu si in cel de-al III-lea modul: Realizarea fabricației digitale a produselor folosind prototipul virtual. Pe voi v-am convins?
  Felicitari tuturor absolventilor !!!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?