Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

La Mulţi ani fericiţi Constantin!

Andra - o ce veste minunata!


    Nu cunosc noţiunea de "adevărat prieten", însă nu am putut refuza o invitaţie făcută într-un mod elegant şi cu destul timp înainte pentru a-mi organiza timpul. Mulţumesc de invitaţie.
   Nu am avut aşteptări mai mari de la Constantin, ba din contră am fost surprins de ospitalitatea de care a dat dovadă, de faptul că a ţinut cont de fiecare detaliu, de pretenţiile fiecăruia. Am fost surprins să fiu recunoscut de mama lui deşi nu ne-am mai întâlnit vreodată.
   În afară de lumina roşie şi de faptul că nu i-a acordat prea multă atenţie Loredanei (probabil s-a păstrat până după plecarea noastră), totul a fost OK.  
   Încă de când intri  în camera lui ţi se descoperă marea lui pasiune ... nu putea lipsi de la ziua lui X Files - care e asezat la loc de cinste.
   De asemenea am observat că ateul nostru nu e chiar atât de ateu precât vrea să pară. 









   Ieşea mai frumos dacă a doua zi nu am fi avut prezentare.
   Apropo de prezentare - cred că am făcut cu adevărat o echipă - Mulţumesc auditoriului pentru că s-a implicat în discuţie şi îmi cer scuze pentru că nu v-am dat pauză şi dacă v-am plictisit. Mulţumesc profei pentru că ne-a felicitat şi pentru că ne-a criticat în mod constructiv.
   Bravo Constantin, bravo Iulică, bravo Adrian! - data viitoare să fie şi mai bine!
   Constantine să ai parte de tot ce e mai bun pe lumea asta - pentru că meriţi. La Muuuulţi Ani!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?