Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Stiaţi că...

       Yahoo mail are nişte aplicaţii printre care şi  EDIT PHOTOS. Desigur că ţi-ai dat seama despre ce e vorba. Poţi să editezi poze cu această aplicaţie - poze de pe Facebook, din cutia poştală, de pe Blogger, din albumul Picasa, sau din calculatorul tău. Am rămas surprins cum de într-o aplicaţie web poţi face atâtea lucruri. Eu am dat peste această aplicaţie astăzi şi am probat-o.
     Dacă tot nu am mers la Halloween Party, mi-am facut o mască virtuală:
     Acum puteţi sa vă jucaţi şi voi. Aplicaţia o puteţi accesa de pe Yahoo Mail sau direct de AICI. Descoperiţi şi voi toate utilităţile aplicaţiei!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?