Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

PROFESIONIŞTI (domnii Măcărescu şi Nedeff)

   Tot să participi la cursurile unor astfel de profesionişti. Am mai spus-o şi o repet -experienţa îşi spune cuvântul. Să reuşeşti să menţii trează atenţia a 30 -40 - 50 de studenţi este foarte dificil, dar ei reuşesc să ducă la împlinire această misiune.
  Totuşi există o diferenţă între cei doi GREI.
   Diferenţa e că unul pune mai mult suflet în ceea ce face, se implica mai mult emoţional.  Cred că ştiţi prea bine despre cine este vorba... Ce inseamna sa ai cunostinte! - e lucru mareeeee, dar, am spus dar, dacă stiii sa le si impartasesti dai dovadă de profesionism. Imi place foarte mult cum se desfasoara seminarul cu domnul Macarescu - oare cand vor fi toate in genul asta? Domnul Nedeff  îmbină foarte bine seriozitatea cu umorul, practica inginerească cu cea de zi cu zi, însă îi place să facă glume pe seama celor mai puţin atenţi la curs, găsind replici la orice. Domnul Măcărescu e mai mult practician decât teoretician, are o carismă aparte, e de ajuns să spună câteva cuvinte pentru a-ţi capta atenţia şi se face foarte uşor înţeles, utilizând un vocabular diversificat.
   Mai nou incearca sa ne intre pe sub piele si o doamna profesoara - si usor usor reuseste. E vorba de doamna Bibire. La dânsa îmi place in mod deosebit că încearca sa ne faca sa relationam. E foarte inteligent acest tip de desfasurare a seminarului - tipul DEBATE - asta formează. De abia astept să ajungem la prezentarea mut respectatului domn Constantin Andrei Rusu care a anunţat de pe acum că va face show! Păstraţi Roşia verde! Oare de ce nu am avut parte de astfel de profesori  încă din anul I?
   La matematica aveam nevoie de astfel de profesori ;))
   Colegi voi nu vă înscrieţi în Asociaţia Română de Mediu, ati auzit ce au spus domnii de mai sus! Eu m-am inscris! Deocamdată nu ştiu prea multe despre Asociaţie, însă o să explorez site-ul cu atentie, ceea ce va indemn si pe voi - că cine ştie de unde sare iepurele? ;)) cum mai spuneam trebuie să deschidem orice portiţă în viaţă - mai ales dacă ni se recomandă de cineva trecut prin viata.

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?