Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Italian experience (part II)

             Ce mai e de vizitat prin Torino? hmm... multe :D Apropo, cand eram mai mica (nu foarte mica :P) imi placea foarte mult sa urmaresc pe discovery filme documentare despre Egipt, despre cercetarile arheologilor si descoperirile lor… ce mult mi-as fi dorit sa fiu si eu la fata locului sa vad eu cu ochii mei, sa pun si eu mana :D. spre uimirea si bucuria mea, ajunsa in Torino, aflu ca acesta gasduieste Muzeul Egiptului, al 2-lea muzeu din lume dupa Cairo cu cea mai cuprinzătoare colecţie de antichităţi egiptene – MUSEO EGIZIO (in italiana) :X eram cea mai fericita!!! Sunt sigura ca v-am facut curiosi, asa ca iata cateva imagini: 
Poza in afara muzeului :p (dak vreti sa vedeti si interiorul cumparati-va bilet :D)

Hai sa va arat si o mumie k sa visati frumos la noapte :D
Hai 2, k asta e prea 'infofolita' :D


Sandale - din fibre organice (tesute din frunze de palmier), dar unele, ca aici, au fost facute din piele mai pretiosa. Aceste talpi sunt de grosime dubla (pliat si lipit). Partea superioara a sandalei este compusa dintr-o serie de benzi conectate înnodate.
These 5 conical barley breads were set alongside the stone sarcophagus, in a touching gesture of piety towords the deceased. The type and shape of the breads of barley or spelt were varied slightly.





Seminte de grau
Sedan chair and stelae of Piay and of Nakhtamun. In both stelae the deceased offers incense to a statue of king Amenophis I, "Lord of the Village", and the subject of particular veneration by the workmen of Deir el-Medina. During the festivals, the statue of the king was carried in procession and exposed to the faithful. Many priests and singers took part in the ceremonies.




Iata si un mic video. S-ar putea sa va ametesc putin. Prea multe de vazut si nu stiam cu ce sa incep, asa ca am filmat mai multe de-odata :D "Clatiti-va" ochii! :p

Mai sunt multe poze... Iar m-am trezit eu sa fac postari noaptea... maine ma trezesc la 7 asa ca ma bag la somn. Noapte buna! :P
To be continue! ;) 

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?