Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

competenţe

   PLM Adaptor o sansa de a capata experienta in plus. Imi pare bine ca nu am dat cu piciorul unei astfel de ocazii. Unii ar spune: o diploma in plus nu are nici o valoare - astazi la putere e mita, aranjamentele de orice tip si pe ultimul loc competentele. Ei bine eu nu sunt de acord cu afirmatia asta, oricat de adevarata ar parea. Ceea ce trebuie sa acumulam noi sunt competentele. Nu am urmat cursul acesta doar de dragul de a primi o diploma - la ce bun diploma? Motivul a fost pentru ca astfel de programe de proiectare reprezinta o pasiune pentru mine - iar NX7 mi s-a parut cel mai performant program pe care l-am studiat.
   Nu stiu de ce se mai lucreaza inca la facultate cu programe invechite ca Mechanical Desktop, cand am putea sa invatam Autocad 2011, de exemplu, care are mai multe optiuni. Cred ca orice firma lucreaza cu un program de ultima generatie, iar noi ramanem invechiti. Bine macar ca invatam si atat.
   Uite ce au pierdut cei care n-au participat la acest curs -



   Dar pe langa asta nu uitatide competente. Tin sa ii felicit pe cei care au participat ( Costel si Andreea ). Eu o sa ma inscriu in continuare la modulul 2 -  Simularea si analiza folosind prototipul virtual, care va fi mult mai interesant. Nu stiu exact in ce program vom lucra, dar, cu siguranta, vom avea de castigat competente in plus. Universitatea noastra este, dupa cum ne asteptam ultima pregatita pentru inscrierile in grupe, asa ca mai avem de asteptat, oricum cursurile incep din noiembrie.
   Ati observat ce zi frumoasa a fost vineri - trebuia sa va folositi la maximum de ea, pentru ca nu stiu daca mai prindem asa zi anu la acesta.
   Mie mi-a placut si vremea de azi - zi bacoviana cum ar spune unii. Imi place enorm sa ma plimb in astfel de zile si sa admir peisajul - bineinteles undeva in natura.
    Mergeti la o plimbarik?






   Nu va ingramaditi... sir indian va rog !;))

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?