Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

avem din nou program

     În sfârşit m-am înscris în grupă la PLM Adaptor! Ce ne-au mai lungit organizatorii aştia ! Whew!

    Dar nu-i nimic, răbdarea a rezolvat totul. Mi-am atins scopul, şi anume să fiu înscris în grupa a 2-a, iar ca un bonus am în grupa şi 5 cunoscuţi. Timp de două săptămâni am program, oooo yeah! De abia aştept să-mi pun din nou mintea la treabă - la o treabă pe care să o fac cu plăcere şi să îmi formez noi competenţe
Noiembrie
Data8910111213151617181920
Ora18-2118-2118-2118-2118-219-1218-2118-2118-2118-2118-219-12
SalaD04
TrainerBogdan GaneaAdrian Judele
StudenţiLocuri ocupate / Număr total de locuri : 22 / 22
Mihai-Cosmin Belciu; Dragoş Burlacu; dragos bursuc; ana-maria ciobănaşu; Florin Cîrlan; Constantin-Vlăduţ Condurachi; Costel Crăciun; Andra-Raluca Dabija; Iulian Florin Dumitraşc; Mihaela Dumitraşcu; Radu-Virgil Grigoriu; bogdan George ivan; Constantin Mihalcea; Maria-Mădălina Mîndru; Sergiu Mişca; mihai cătălin Munteanu; Gabriel Pitica; SILVIU ALIN SADOSCHE; DANIEL SCHINEANU; Dumitru Simion; Alina Georgiana State; andreea toma;

     Anul trecut n-am fost chiar atat de norocos, dar oricum nu regret nici o secundă din timpul petrecut la aceste cursuri.
      !!!Felicitări celor care au avut "curajul" să se înscrie !!!

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?