Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

avortul si consecintele sale

    Saptamana trecuta am participat la o conferinta la care preotul Tanase de la Valea Plopului a vorbit despre ucidere - despre crima care se face azi cu atata usurinta, despre crima care nu mai are intimitatea ei, despre avort.
    Am auzit multe lucruri despre avort pana acum, insa acest preot m-a cutremurat pur si simplu prin informatiile pe care ni le-a prezentat timp de trei ore la Casa de Cultura  din Bacau.
   E prima conferinta la care am participat pana acum si mi s-a parut de o importanta majora. Imi pare bine ca am apucat sa il si inregistrez.
    In mod special mi-a placut cand a vorbit de utilizarea femeii ca pe un buton. Pentru mai multe detalii urmariti filmarea:

















0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?