Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

MO is sick

Cum spuneam si pe blogul meu, temperatura, frisoane, dureri de cap....noroc mare am avut ca mama a lucrat de noapte si a venit cu o colega acasa si mi-a facut ce mi-a facut (nu mai mentionez ce, cititi pe blogul meu...nu de alta, dar pe Constantin Andrei Rusu il ia ameteala cand aude, vede, citeste...:D)
Ca sa ii raspund lui Andrei la intrebarea cine a fost la mine si am vazut impreuna Solomon Kane.
Draga Andrei, la mine a fost Cristi, il stii...din prima excursie...am ramas prieteni, dar cum am spus si pe blog...imi era destul de rau si aveam temperatura mare cand filmu s-a terminat, l-am rugat sa mai stea cu mine...nu a vrut...de aia am si spus ca am "prieteni ce nu le pasa".
Daca stiam ca la 16pm joi dai de baut pt vineri...pfff...veneam atunci la ptpm, dar am fost la 12..si am pierdut...:)
Eh, urmeaza ziua mea:D...bem atunci :D
Temperatura scade, sper sa nu mai creasca, mi-e pofta de ceva dulce...nu stiu insa ce as manca...inca astept prajitura cu visine a mamei sa fie gata...si sarmalutele...
A abandonat bucataria pt a sta cu mine, a adormit...ea doarme...eu scriu pe blog.
Apropo de film, Twilight 3...abia astept sa mergem sa il vedem, la CINEMA :D.
Cum am mai spus, banchetu il vrem la Green Park...majoritatea vor acolo, chit ca dam un ban in plus, dar macar sa iasa ceva frumos, nu? :)
Boc propune ca semn de recunostinta sa se tipareasca un timbru cu Basescu.
Se duce Basescu, deghizat, la un oficiu postal, sa vada cum se vinde timbrul.
- Nu se vinde, spune functionarul.
- De ce?
- Nu se lipeste.
Cere Basescu un timbru, scuipa pe lipici, il pune pe un plic si-i arata functionarului:
- De ce spui ca nu se lipeste? Uite, se lipeste!
- Da, spune functionarul, dar toti scuipa pe partea ailalta.

1 păreri:

constantinandreirusu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?