Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

prima mea impresie

M-am gandit mult cam despre ce-as putea vorbi dar intr-un final m-am decis sa vorbesc despre "Casablanca". Imi amintesc ca a doua zi aveam de facut ceva foarte important-din nefericire nu-mi amintesc ce era- lol; dar cand am vazut reclama(MI-AM ZIS nu conteaza ce o sa fie maine eu tot ma uit) asa ca m-am uitat. Era difuzat la pro cinema la ora 22 si TREBUIE SA SPUN CA am asteptat cu sufletul la gura momentul. S-a facut ora 22 si eu nerabdatoare am deschis televizorul am dat pe canalul pro cinema si asteptam (cum?-desigur extrem de impacienta doar era unul dintre cele mai renumite filme din toti anii) . S-a facut o mica prezentare a filmului si gata a inceput... actiunea se petrecea in cel de-al doilea razboi mondial si ii avea in rolurile principale pe Humphrey Bogart si Ingrid Bergman. Rick Blaine(jucat de Humphrey Bogart) detinea un bar ( numele barului fiind "Rick's Café Américain") in Casablanca. In acest bar o reintalneste pe fosta lui iubita Ilsa Lund ( Ingrid Bergman) - aceasta il parasise fara sa-i spuna motivul-care il roaga sa-o ajute atat pe ea cat si pe sotul ei Victor Laszlo (Paul Henreid) sa scape de nazisti. Pentru a-l convince sa-i ajute sotul acesta ii spune ca inca il iubeste. Rick se hotaraste sa-l ajute dar dandu-si seama ca Ilsa nu-l mai iubeste se hotaraste sa o elibereaza pe Ilsa (aceasta plecand cu sotul ei departe de acel loc). "Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship" si "Of all the gin joints in all the towns in all the world, she walks into mine" cred ca sunt cele mai renumite citate din toate filmele. Insa cand mi-am dat seama ca faimosul citat "Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship" e ultima replica a filmului (primul meu gand a fost: asta e tot? atat?! si eu am stat doua ore pentru atat) aaaahhh. Intr-un final am fost extrem de dezamagita. ( cam- nu-mi vine sa cred ca a m stat doua ore sa ma uit la acest film-) nu stiu exact de ce poate pentru ca au dat si reclama sau poate (cu siguranta) ma asteptam la altceva. E doar parerea mea daca vreti sa-l vizionati( a castigat 3 premii Academy Awards) si vreti sa va impartasiti pareriile astept cu nerabdare opiniile voastre. Pana atunci va doresc un week-end foarte placut. Bianca va pupa dulce .

2 păreri:

Anonim spunea...

@Byanka: sa-i lasam pe Constantin si pe Adi sa comenteze...

constantinandreirusu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?