Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

modificari


  • Buna!
  • Cred ca ati observat modificarile de pe blog din ultimul timp. M-am gandit ca e prea putin spatiu pentru postari asa ca am modificat un pic scriptul template-ului si l-am facut mai incapator. De asemenea am zis ca e prea intunecat si m-am gandit sa aduc putina lumina. Acum aveti unde sa va desfasurati.
  • Astept pareri la modificarile aduse, precum si alte indicatii.
  • De curand Mogaldeata a infiintat grupul IPMI-stilor pe Yahoo (felicitari Andreea) - sper sa va inscrieti toti.Va puteti inscrie direct de pe blog - casuta de inscriere e in josul paginii pe bara laterala.
  • Asteptam sa va inscrieti cat mai multi ca autori - cine vrea invitatie sa lase comentariu. Deocamdata suntem 24 de autori. Cine nu are poza in sectiunea autori este rugat sa trimita una la adresa simion.dumitru@yahoo.com.
  • Acum pentru autorii deja inscrisi: ar fi frumos sa veniti fiecare cu prezentarea voastra - asta pentru cei care nu au una deja - ceilalti puteti aduce completari de asemenea.De ce zic asta?, pentru ca acestea infrumuseteaza acest blog.
  • Azi e ulima zi de vot pt cel mai cool IPMI-st. Maine se vor supune la vot din nou primii 3 din fiecare grupa + cei care n-au fost trecuti in poll. De data asta votarile se vor desfasura pe parcursul a doua zile... asa ca votati! Urmatorul top al studentilor va incepe odata cu acesta si va fi ales in functie de procentaj - deocamdata este pe primul loc "cea mai naturala studenta".
  • As dori sa inceapa si topurile profilor - am alcatuit lista acestora 'in mare parte' - urmeaza sa alegem o categorie de top, iar pentru asta o sa apelez la voi. Scrieti in comentarii ce fel de top vreti.
  • Ca sa nu mai lungim asa mult bara laterala cu sondaje si sa o pastram pentru poze si descrierea noastra, voi pune de acum topurile direct in postare. Un exemplu o sa fac direct in aceasta postare penttru proba.
  • Recomand sa vizualizati paginile acestui blog cu Mozilla Firefox.
  • Pentru administratori: va rog sa nu mai stergeti mesajele altora, eu oricum am evidenta lor...
  • Cam atat cu organizarea deocamdata....
Va place acest Blog?

Inscrie-te la Grupul IPMI-stilor

2 păreri:

constantinandreirusu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

@Constantin: La mine? ;))

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?