Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

grup pe Yahoo

am facut un grup de yahoo, numai al nostru, 331+332 m-am gandit ca nu toti avem adresele de mail in lista de messenger...doar in mail-urile trimise de mihai si mirela asa puteam mai usor sa "promovam" blogul nostru, sa "indemnam" si pe ceilalti sa ni se alaturi... atat 331 cat si 332 sunt intr-o singura adresa de mail, oricum o poate folosi.....odata trimis un mail pe adresa grupului, toata lumea(ce a dat accept grupului) o va primi Group home page: http://groups.yahoo.com/group/IPMI-stii Group email address: IPMI-stii@yahoogroups.com Am trimis la toata lumea invitatie, va rog, sa da-ti accept cand o sa primiti mailul.....voi mai trimite si maine invitatii, astazi nu am putut trimite chiar la toti, deoarece am depasit limita de invitatii pe ziua de azi. Spor la invatat!

2 păreri:

Anonim spunea...

@Mogaldeata: f buna ideea! multumim!

Mogâldeaţă spunea...

oricand cu placere!

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?