Fondatorii acestui blog au fost Simion, Constantin si Alinush.
Pentru o incărcare rapidă a paginii utilizaţi Google Crome. Pentru orice nelamurire

Formatam anumite partitii ale trecutului?

Am revenit din scurta dar finuta mea vacanta..., si observ ca nu prea ati intrat pe blog in ultimul timp, nu ati ascultat de sfaturile unor administratori, dar noi ne continuam treaba.


Am intrat din nou in rutina facultatii... cel putin facultatea pe care o urmez e la zi si nu la "fara folos" sau cu "folos redus" cu ar zice unii..., iar asta imi da speranta ca nu merg degeaba toata ziua la scoala...
Ajuns in camin am gasit "rasnita" plina de virusi si m-am gandit sa o formatez nitel, dar nu chiar toate partitiile..., ce bine ar fi daca am putea formata si anumite perioade din trecutul nostru...! asa-i sau nu? : sunt anumite fapte ale trecutului nostru care ne revin mereu in minte, ..., n-am actionat cum trebuia,... tare le-as mai da format, sa nu-mi mai scoata peri albi, pacat ca nu e asa de simplu. Ce e facut e bine facut, si ramane istorie de aceea e bine sa te gandesti de doua ori inainte de a face ceva...
E cert faptul ca nu putem sterge trecutul, insa il putem redefini prin adaugarea unor fapte care pot acoperi ceea ce a fost neplacut in trecut, si astfel ne putem gasi pacea....
Voi ce ati sterge din trecut? Ia spune ca acu ii dau format...

0 păreri:

Trimiteți un comentariu

Hey ce zici?